خانه / حقوق / عناصر آمیخته بازاریابی 4p

عناصر آمیخته بازاریابی 4p

دانلود فایل عناصر آمیخته بازاریابی 4p

عناصر آمیخته بازاریابی 4p

 

عنوان فایل : عناصر آمیخته بازاریابی 4p

دسته بندی : حقوق

برچسب ها:

 

عناصر آمیخته بازاریابی 4p

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 80عناصر آمیخته بازاریابی 4p فهرست مطالب: بازاریابی چیست؟ جدول 2-1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی 2-2- بازاریابی بین المللی 2-3- تعریف محصول5- اعتبار مصرف کننده 6- تعمیر و نگهداری 7- آب و هوا 8- اندازه محصول 9- تأمین انرژی 10- وجود سایر کالاها 11- مواد خام 12- ذوق و سلیقه مصرف کننده 13- عادتهای مصرف 14- نفوذ دولت 15- تاریخچه شرکت و عملیات…

 

کد فایل عناصر آمیخته بازاریابی 4p : 694589

| حقوق

جهت دانلود عناصر آمیخته بازاریابی 4p در کادر زیر کلیک کنید

عناصر آمیخته بازاریابی 4p

مشخصات عناصر آمیخته بازاریابی 4p  با کد فایل 694589  در دسته بندی حقوق  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .

توضیحاتی در مورد عناصر آمیخته بازاریابی 4p

  • تذکر : فایل مورد نظر ( عناصر آمیخته بازاریابی 4p ) از سایت فورکیا استخراج شده و در این سایت درج شده است که برای بررسی خریدتان باید با سایت مورد نظر در ارتباط باشید و ما در قبال محتوا و فایل های درج شده هیچ مسئولیتی را قبول نمیکنیم و اگر این فایل متعلق یه شماست باید به سایت فورکیا مراجعه کرده که با زدن  دانلود میتوانید به سایت مذکور مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کنید و ما هم پیگیر انتقادات و پیشنهاداتتان هستیم که میتوانید با مراجعه به صفحه درباره ما با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *