خانه / حقوق / پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

دانلود فایل پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

 

عنوان فایل : پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

دسته بندی : حقوق

برچسب ها:

 

پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 71فهرست مطالب: هوش بازاريابي 2-2-4-1.مشخصات هوش بازاريابي 2-2-4-2-1.كشف مشتريان بالقوه 2-2-4-2-2.مدل سيكل هوش بازاريابي 2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات 2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات 2-2-4-2-6.بررسي داده‌ها، ارزيابي و تفسير 2-2-4-2-7.منتشر كردن 2-2-4-3.خصوصيات متخصصان هوش بازاريابي 2-2-4-4.هوش بازاريابي و ارتباط با ساير هوشها در سازمان 2-2-5.برنامه‌ریزی استراتژیک…

 

کد فایل پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي : 688990

| حقوق

جهت دانلود پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي در کادر زیر کلیک کنید

پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

مشخصات پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي  با کد فایل 688990  در دسته بندی حقوق  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .

توضیحاتی در مورد پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي

  • تذکر : فایل مورد نظر ( پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي ) از سایت فورکیا استخراج شده و در این سایت درج شده است که برای بررسی خریدتان باید با سایت مورد نظر در ارتباط باشید و ما در قبال محتوا و فایل های درج شده هیچ مسئولیتی را قبول نمیکنیم و اگر این فایل متعلق یه شماست باید به سایت فورکیا مراجعه کرده که با زدن  دانلود میتوانید به سایت مذکور مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کنید و ما هم پیگیر انتقادات و پیشنهاداتتان هستیم که میتوانید با مراجعه به صفحه درباره ما با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *